MATERIAL EN CATALÀ
Una de les bases de la lectoescriptura és tenir un bon nivel de consciència fonològica.
La identificació de rimes entre paraules obliga als alumnes a reconèixer els fonemes a finals de paraula.
Proposta d'activitats amb les targetes:
1. Agrupar les targetes per parelles de rimes.
2. Identificar el número de grafemes/lletres de cada imatge. (Avió = 4 lletres, A-V-I-O).
3. Classificar i ordenar les imatges per número de lletres. De major número a menor o a l'inrevés. En cas de trobar-nos amb dues paraules que tenen el mateix nombre de lletres, classificar-les per ordre alfabètic.
27 imatges per treballar manipulativament
PREU .PDF DESCARREGABLE (0,99€)
Una de les bases de la lectoescriptura és tenir un bon nivel de consciència fonològica.
La identificació de rimes entre paraules obliga als alumnes a reconèixer els fonemes a finals de paraula.
Proposta d'activitats amb les targetes:
1. Agrupar les targetes per parelles de rimes.
2. Identificar el número de grafemes/lletres de cada imatge. (Avió = 4 lletres, A-V-I-O).
3. Classificar i ordenar les imatges per número de lletres. De major número a menor o a l'inrevés. En cas de trobar-nos amb dues paraules que tenen el mateix nombre de lletres, classificar-les per ordre alfabètic.
27 imatges per treballar manipulativament
PREU .PDF DESCARREGABLE (0,99€)
Comentarios
Publicar un comentario